Off…road

Jordanii mamii lor… :))))))))

unblogcamine

Nu, nuuu, trebuie ca la nasterea mea, una din ursitoare sa fi stranutat exact cand sa-mi urseasca ceva chestie misto si a iesit o bulibaseala din care soarta a inteles fix ce-a vrut ea… Ca prea rare-s zilele in care nu mi se intampla nimic…

Ieri. Intalnire de gradul zero cu suplul atletos. Une sa ne intalnim, une sa ne intalnim? Acasa la el se aflau neamurile de peste sapte mari si sapte tari venite sa-si vaza odorul. Lasa, mah, ca doara n-au defrisat astia chiar tot, mergem in padurea cu alune, feriti de ochii lumii, ca la ce diferenta de varsta este, ne poate dracului aresta careva pentru grave ofense aduse moralitatii…

Bun. Zis si facut. In codrul verde, unde s-a pierdut de muuulta vreme orice urma de cai haiducesti, am gasit o intrare pietruita la inceput, promitatoare de ceva poienita cu urme de talpi de iele jucause. Ne-am…

Vezi articolul original 1.021 de cuvinte mai mult

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑